Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną:
I. Dane dotyczące sklepu, oraz sprzedawcy prowadzącego sklep:
Pod adresem www.guitarproshop.pl sprzedaż detaliczną prowadzi firma
NEOSOLUTIONS Wojciech Wiśniewski
ul. SOLEC 52
03-386 Warszawa
NIP: 524-110-97-35
REGON: 012915150
Numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: 470768
email : ww@gpros.pl
kom: +48 601 379 445
II. Słownik pojęć użytych w regulaminie.
Sklep – sklep internetowy dostępny na stronie www.guitarproshop.pl, Sprzedawca – firma NEOSOLUTIONS Wojciech Wiśniewski obsługująca zamówienia składane w sklepie, Kupujący – osoba fizyczna bądź firma która złożyła zamówienie w naszym sklepie, Konto – konto użytkownika w sklepie internetowym www.guitarproject.pl, Login – nazwa użytkownika konta używana do zalogowania użytkownika w systemie sklepu, Newsletter – wiadomości o charakterze informacyjnym lub/i reklamowym rozsyłane e-mailem przez sklep,
III. Spis treści.
IV. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.
- Do poprawnego działania sklepu wymagane jest posiadanie zainstalowanej najnowszej wersji przeglądarki internetowej Internet Explorer, Firefox lub Chrome,
- Strona sklepu jest automatycznie dostosowywana do rozdzielczości ekranu urządzenia na którym jest ona wyświetlana,
V. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
1 Zakładanie konta klienta: - do korzystania ze sklepu nie jest koniecznie posiadanie konta klienta - konto klienta umożliwia śledzenie statusu zamówień, przeglądanie historii zamówień, dostęp do panelu reklamacji oraz otrzymanie statusu stałego klienta, - aby założyć konto klienta należy odnaleźć w górnej, prawej części strony i kliknąć w link ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ MNIE - wpisać adres e-mail w odpowiednie okno - wpisany adres e-mail zostanie wykorzystany jako login - wypełnić wszystkie wymagane pola (oznaczone czerwoną gwiazdką) - do założenia konta konieczne jest zaakceptowanie regulaminu sklepu - kliknąć przycisk „ZAREJESTRUJ MNIE”
2 Składanie zamówień: - aby poprawnie złożyć zamówienie w sklepie należy odnaleźć konkretny produkt/produkty, - zarówno na liście produktów jak i na karcie pojedynczego produktu znajduje się przycisk „DO KOSZYKA”. Po jego kliknięciu wybrany produkt zostanie dodany do koszyka, - powyższe czynności należy powtarzać do momentu skompletowania zamówienia, - w prawym górnym rogu sklepu należy odnaleźć i kliknąć symbol koszyka, - w koszyku można dodać lub usunąć wybrane pozycje jak również poprawić ilości zamawianych produktów, - wybrać sposób dostawy zaczynając od wyboru kraju dostawy następnie rodzaju wysyłki oraz rodzaju płatności, - Ewentualne komentarze lub uwagi dla sprzedającego należy wpisać w pole oznaczone tekstem „Twoje uwagi do zamówienia”, - następnie należy zalogować się do sklepu bądź kliknąć w guzik „Jestem nowym klientem”, - w przypadku posiadania konta oraz wcześniejszego zalogowania się w systemie sklepu należy pominąć następne kroki, - należy wypełnić wymagane pola a w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, adres dostawy oraz dane kontaktowe konieczne do zrealizowania zamówienia, - system automatycznie założy konto dla nowych klientów - w przypadku rezygnacji z posiadania konta należy odznaczyć „checkbox” oznaczony tekstem „Utwórz konto w sklepie”, - należy zaakceptować regulamin poprzez zaznaczenie wymaganego do kontynuacji „checkboxa”, - w podsumowaniu koszyku proszę uważnie sprawdzić wybrane produkty oraz wszystkie wprowadzone dany - zaznaczyć „checkbox” z informacją o regulaminie sklepu i zwrocie towaru - kliknąć przycisk „Kupuję i płacę” - po złożeniu zamówienia system automatycznie wyślę na dodany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem zamówienia oraz wszystkimi potrzebnymi informacjami.
3 Newsletter: - newsletter to wiadomości o charakterze informacyjnym lub/i reklamowym przesyłanym przez sklep użytkownikom którzy wyrazili na to zgodę, - zgodę na otrzymywanie newslettera można wyrazić poprzez odznaczenie odpodniego checkboxa w koszyku w trakcie składania zamówienie jak również poprzez odnalezienie w stopce strony sekcji oznaczonej tekstem „NEWSLETTER” wpisanie w odpowiednie pole adresu e-mail i kliknięcie ikony listu/koperty, - wypisanie z listy newslettera można dokonać poprzez kontakt z obsługą sklepu bądź odnalezienie i kliknięcie linku w stopce otrzymanej wiadomości.
VI. Metody korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.
Aby dokonać zmian na koncie klienta bądź we wcześniej wprowadzonym już zamówieniu prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie, e-mailem bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
VII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
W przypadku reklamacji dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie, e-mailem bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
VIII. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
W przypadku chęci wypowiedzenia umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (np. chęci usunięcia konta klienta) prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie, e-mailem bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
IX. Ochrona danych osobowych.
Klient podaje dane dobrowolnie i są one wykorzystywane w celu realizacji zamówień klienta oraz w przypadku wyrażenia zgody do wysyłania wiadomości o charakterze informacyjnym lub/i reklamowym. Szczegółowy opis ochrony i wykorzystywania powierzonych danych osobowych znajduje się na podstronie sklepu „Polityka Prywatności”.
Kwestie dotyczące regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną uregulowane są:
144, poz. 1204 ze zm.),